Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Horký, Michael ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Abstrakt Cílem této práce je popsat problematiku online marketingu z hlediska jejího praktického využití mezi slevovými portály. V teoretické části jsou definovány pojmy, jejichž pochopení má významný vliv na porozumění zbytku práce a popsány základní nástroje využívané v online marketingu. V praktické části je pak přiblížena situace na trhu slevových portálů a následně jsou analyzovány marketingové aktivity slevových portálů Slevomat.cz, Pepa.cz a Groupon.com. Přínosem práce je poskytnout doporučení pro optimalizaci marketingových aktivit pro analyzované slevové portály a nabídnout souhrn doporučení pro efektivní využití online marketingu pro subjekt zvažující vstup na trh slevových portálů.
Koncept hromadného nakupování na internetu
Klimentová, Klára ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na koncept hromadného nakupování na internetu, tedy na relativně novou formu podpory prodeje. Práce se snaží zmapovat trh, na kterém portály hromadného nakupování působí a nalézt důvody, které vedly k rychlému rozšíření tohoto marketingového nástroje v České republice. Cílem práce je představit koncept hromadného nakupování na internetu, zmapovat trh hromadného nakupování v České republice i ve světě a především vytvořit doporučení pro zájemce o tento druh e-commerce. Součástí práce je výzkum vnímání zákazníků, který je východiskem pro posouzení stanovených hypotéz a současně je základem pro identifikaci hlavních rizik prodeje přes portály hromadného nakupování. Zjištění plynoucí z výzkumu jsou dále využita ke zpracování doporučení pro firmy nebo podnikatele, kteří mají zájem o využití tohoto marketingového nástroje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.